16 Kasım 2011 Çarşamba

modern halılar

nabucco noir rug - wool mix

darly birch rug - wool mix

nabucco pearl rug - wool mix


svoboda slate rug - wool mix


nabucco fuchsia rug - viscose & wool mix


aronson ecru rug - pure viscose



portier rug - wool mix

desenli step halı dizayn, farklı halı modeli
step halı
designers guild



Ben nedense halısız evlere bir türlü alışamadım . Bir keresinde  alman bir aile nin evine gitmiştik, biz  klasik türk ailesi olarak ayakkabılarımızı çıkarmaya çalıştık  yok yok girin demezler mi  eve girdik ama yerler toz revan içinde çok fenaydı  yani aşkı memnu dizisindeki gibi  olmuyor evin içi nedense böle direk ayakkabıyla girelim gezelim sabah yataktan makyajlı fırlayalım gece elbisemizi giyelim topuklularımızı giyip kahvaltı yapalım falann filannn :)  Ben pufuduk terliklerimle ve çoraplarımla çok mutluyum galiba birde yere bastığımda yumuşacık bir halı olsun istiyorum ayağımın altında  ayaklarımı toplayıp koltuğumda oturmayıda çok seviyorum . O yüzden evin en can alıcı tamamlayıcısı benim için perde ve halı galiba onlarsız olmaz diyorum....
Pin It!

7 yorum :

lulu's life dedi ki...

Gunaydin ! Evimin dekorasyonunda bende fazla hali tercih etmedim ama neticede halisiz ya da ayakkabi ile dolasilan bir evde dusunemiyorum... Evim sicacik ve tertemiz olsun yahu !! ;)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

aynen çok sıcak görünüyor tabi cami gibi evin her yerini halıyla doldurmaya da gerek yok yani:))) halı ne bilim bana evi dolduruyor gibi geliyor

özge bayrak dedi ki...

öz halı ki ne halı onlar, bayıldım... hele şu fuşya ayrıntılar eve pek bi hoşluk katıyor! hakveriyorum sana, evdeki halılar benim de içimi ısıtıyor, giyeceksin çorabını puf terlikleriniii kurulacaksın koltuğuna, ayağın yerde oldu mu bir halıya basacak tabii sonunda...

OceanWind dedi ki...

Such a beautiful decor, all the patterns are so nice!!!
Thank you so much for visiting my blog and leaving such a lovely comment!

http://oceanwindblog.blogspot.com

AskinAy dedi ki...

harika dizaynlar,bu arada ilk fotodaki koltuklarada bayildim ben:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

thaks oceanwind welcome:)
askıncım aynen katılıyorum bende renklerine bayıldım.

Siu dedi ki...

Halısız ev zaman zaman bana da boş geliyor.. sıcak bir hava veriyor halı :)

Bu arada çiçekli olanları çok beğendim..