12 Kasım 2011 Cumartesi

beyaz bebek odaları

13




1


2

3

4

5


7

9

10





Bebek odaları ile ilgili yeni bir marka daha...  Baby & co   markası blogger  arkadaşım serap ın sevdiği bir markayı araştırıken theophile& patachou   dan bu markaya bağlı farklı bir markaya ulaştım:) baby & co da bu markanın alt ürünüydü. Mobilya, dekorasyon ürünleri, bebek kıyafetleri gibi geniş bir ürün yelpazesi olan başarılı bir marka sizde bebek odalarıyla ilgileniyorsanız bu markadan ilham alabilirsiniz...  serapcım teşekkürler .

Pin It!

2 yorum :

Serap dedi ki...

Ah canim ellerine saglik, ne guzel olmus. Ben bu markayi bilmiyordum sayende ogrenmis oldum:) Yukardan ikinci benim favorim, cocugum olunca mutlaka ya bu markanin yaa Theophile & Patachoe'dan alicam. Profilin mudavimi oldum, hergun burdayim, saatlerce dolansam bikmiyorum. Emegine saglik canim xxx

sonsuz dekorasyon dedi ki...

teşekkür ederim cnm beni çok mutlu ettin. benim de henüz çocuğum yok ancak olunca bu markaya bakmayı düşünüyorum bende istanbul da kids story de satılıyor bazı ürünleri çok beğendim.