10 Kasım 2011 Perşembe

bayramdan...

Tekrar merhabalar umarım herkesin bayramı sevdikleriyle keyifli geçmiştir. Hep derler nerde o eski bayramlar diye eskilerini çok iyi bilmediğim için o bayramlara yorum yapamıyorum. Ama bildiğim birşey var  büyükler olunca herkesi bir araya toplayıp aynı çatı altında toplarlardı. Rahmetli dedem ölmeden önce hepimiz onların köydeki evde toplanmaktan odun sobası üzerinde ekmek kızartıp kahvaltı yapmaktan çok keyif alırdık. Malesef artık bizimde eskisi gibi değil bayramlarımız izmirli olarakdan bayramda izmir yollarına düşmek yinede çok keyifli 1. günü bursada geçirip sonrasında izmirin yolunu tuttuk:) teyzeler,dayılar,amcalar 1 er saatlik görüşmeler ve sonrası yine bursa yettimi derseniz hiç yetmedi tabi :(
bayramın 1. günü  eşimin annesinin evinde gezinirken gözüme takılan şeyleri hemen fotoğrafladım tabi evine inanılmaz meraklı birinden aksesuarlar...




Pin It!

8 yorum :

lulu's life dedi ki...

biri Bursa mi dedi ??? :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

evet cnm bursa da yaşıyorum.:) ilk gün burda kayınvalidemlerde geçirdik.

lulu's life dedi ki...

Harika ! Bende Bursa'liyim.. Tabi esim Istanbul'lu oldugu icin artik Istanbul'da yasiyorum :) ama Ailem Bursa'Da.. Dolayisiyla sıkca ziyaret ediyoruz bizde.. Cok sevindim ortak bir noktamiz daha varmis.. Kimbilir belki bir cok ortak arkadasimizda vardir :))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

aaa ne güzel bekleriz sıkça bursaya da ben izmirliyim üniversite için geldim ve eşim bursalı bende 8 senedir burda yaşıyorum. ama istanbulda da işimiz var sıkça istanbula da geliyoruz:)) biraz karışık yani:))

melike dedi ki...

Bu ev gerçekten harikaymış, çok zevkli

lulu's life dedi ki...

:)) bence cok keyifli bir yasam.. Tek sehirde ve ayni insanla birlikte olmak bi sure sonra insani koreltiyor.. Gezgin olmak iyidir.. :) Umarim bi gun Bursa ya da Istanbul'da bir kahve icimi gorusuruz ;)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

teşekkür ederim cnm kayınvalidem ev ve dekorasyona inanılmaz meraklı bende onun öğrencisiyim:)))

Elmas dedi ki...

Kayınvalidenizin mutfaktaki meyve adam süslerine bayıldım,çok zevkliymiş. Nerden aldığını öğrenmemiz mümkün mü? Hemen bende almak istiyorum. Aslında hepsi çok güzel keşke hepsinin nereden alınmış olduklarını da yazsanız. Sevgiler