28 Kasım 2011 Pazartesi

Acun Ilıcalının beykoz'da ki evi








Benim gördüğümde çok beğendiğim bir evdi acun ılıcalı nın evi dergide yayınlandığında görmüştüm. eşi zeynep hnm röportajında evinden bahsetmişti. Çok zevkli döşenmiş detaylar harika.. Nerden başlaycağımı bilemedim .
beyaz perdelerin uçlarında cam ponponlar kullanmışlar , perde alınlıkları desenli gümüş kullanılmış, kalorifer petekleri gümüş çok şık. şömine önünde kesilmiş doğal ağaç kütükler çok farklı görünüyor. yine duvarda dresuar arkasında ayna kullanılmış ben evde ayna detaylarını çok seviyorum. mutfakta beyaz dolaplar ve renkli  alınlık kullanılmış. Çicekli mozaik fayanslar mutfaktaki sandalyelerde ki ponpon detaylarını da çok beğendim....
sizce nasıl görünüyor??:)
Pin It!

19 yorum :

Julie Khuu dedi ki...

Wow, gorgeous colors! Envious of this picture perfect home!

Thank you for visiting my blog and leaving such thoughtful comments, hope to see you back sometime!

xo-Julie
Peace. Love. LOL!

www.HauteKhuuture.com

Trendydolap dedi ki...

yorum için teşekkür ederim, umarım güzel bir Paris tatili geçirirsiniz.

Blogunu çok sevdim bende takipdeyim.

sevgiler

http://trendydolap.blogspot.com/

Pasaklı Kraliçe dedi ki...

Acun'un önlenemez serveti tahmin ettiğimden de iyi galiba:))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

hehe pasaklı kraliçe valla cnm herşey ortada :))

http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com

*Seelenstübchen* dedi ki...

bloguma hoş geldiniz, senin ziyaret memnunum
güzel tebrik Doris

Melissa Tchieu dedi ki...

I can definitely see myself in one of these beautiful interior too.
Thanks for coming by to leave me a lovely comment :) Follow u

keep in touch with fashion dedi ki...

woooowww amzing photo and blog!!!
FOLLOW YOU!!!
!! I really enjoyed this post!
Thanks for your stopped and for your sweet comments!
New outfit post on my blog: I'm waiting for your comment!
http://keepintouchwithfashion.blogspot.com/

have a wonderful day

begum begum huuu dedi ki...

Inanılmaz:) bu evin kaç metrekare olduğunu merak ettim ben en çok ????

Elisa Nuzzolese dedi ki...

Very wonderful house..!!!

Follow each other??

Kiss Kiss
Ely. <3

Psycho Cat dedi ki...

Beautiful, first picture is amazing, you just have to love those colors :)
Thank you for your visit and lovely comment :)
Kisses :*

http://confessionsofthepsychocat.blogspot.com/

Hestia dedi ki...

wAOOVV!! çOK güzelmiş doğrusu Acun'dan beklenmeyecek bir performans bu:) Ben kullanılan renklere evin havasına aksesuarlara bayıldım. Paylaşımın için sağol, takipçinim:)
xox hestia...

Necla Şölen dedi ki...

O kadar renkli ve canlı ki bu evin dekorasyonunu görünce daha sade evlerden hoşlandığımı anladım. Gözümü yormamalı, her parça ön plana çıkmamalı bence naçizane görüşüm:=)

Nesrin dedi ki...

Bayııııllldııımmm! Beyazla birleştirilmiş rengarenk koltuklar, aksesuarlar, tam hayal ettiğim gibi.

sonsuz dekorasyon dedi ki...

thanks julıe :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

trendydolap teşekkürler malesef tatile gidemedik inşallah başka sefere:)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

neclacım herkesin zevkler farklı olabiliyor bende çok detaylı evlerden hoşlanmıyorum haklısın ama bu evin detaylarını çok beğendim

servis dedi ki...

Paylaşımlarınız gerçekten bizi çok keyiflendiriyor ve Buzboru olarak başarılarınızın devamını diler.

Kobicanin Dünyası dedi ki...

Rüya gibi bir ev ahhh ahhh :)

Hilmi TOKER dedi ki...

acunun berjerlerindeki kumasi aramaktayim...